fredag, oktober 06, 2006

Onsdagen i bilder

På väg mot Jake, mötte jag upp Hägg i kvarteret Preussens port. Jag frågade, har du med dig din kamera? Svaret blev nej, men det har du va?

Och där blev jag automatiskt kvällens mingelfotograf. Fan? Eller? Inte skötte jag mitt jobb direkt bra. Fotografen söp sig full, mums. Här kommer det ögongodis jag lyckades fånga.


Mingel från festen:



Från vänster till höger:
1. Allmän vimmebild, 2. Adam, stilig och nyklippt närvarade, 3. Poserande brudar fanns det också, 4.

Givetivs fanns det också våld på festen, det var våra älskade f.d. nollor, numera MKV1:or som stod för den.



Vänster; Cissi hade träningsvärk, sjukt mycket, det användes till hennes nackdel, då hon gång på gång blev fetägd.
Mitten; Pär är i farten, våldsam som fasen, med flaskan.
Höger; Danne påstod sig gång på gång ha en bomb i sin väska.


Kvällsutvärdering? Kortfattat: En lyckad kväll.

Inga kommentarer: